Wpisujcie wszystkie wyciskacze łez które znacie!
Wg mnie 3 najlepsze to:
1. Titanic
2. Joe Black
3. Szkoła uczuć (może dla trochę młodszych ale też mi się podoba)
Ale oczywiście to jest moje zdanie i nie musicie się z nim zgadzać :) Niech każdy dopisze co wg siebie uważa za najlepsze wyciskacze łez.
Jeśli chodzi o mnie.. mmm....
1.Tristan i Izolda.
2.Czterej bracia.
3.A Tutaj waham się między Titanicem, W rytmie hip hopu i Osaczonym, więc niech pozostaną te trzy.
Największe jak dla mnie to: P.S. Kocham Cię, Między piekłem a niebem, Jack oraz Leon Zawodowiec
Może nie płakałem, ale się "coś" drgneło
1.The Chase
2.Tato
3.Forrest Gump
4.Odcinek Robin Hooda(M.Preed),kiedy ginie
5.Pasja
6.Gniew Oceanu
7.Tylko Mnie Kochaj [serio :-)]
8.Leon
9.Pocałunek Smoka
10.Katyń
11.Joe Black
12.Prawdziwy Romans
13.Australia
14.Lista Schindlera
15.Filadelfia
..i parę innych.Może jestem jakiś inny ,ale Tytanik nie zrobił na mnie żadnego wrażenia. peace
1. Światełko w Tunelu
2. Joe Black
3. Duża Ryba
4. Szósty Zmysł ( jak Cole rozmawia z matką w samochodzie i Ostatnia scena kiedy Willis mówi do żony, że nigdy nie była na 2 miejscu)
5. Leon Zawodowiec
6. Władca Pierścieni ,,Powrót Króla''
7. Doskonały Świat
8. Siła i Honor
9. Znachor
10. W Stronę Moża
1. Wpadka (2001 r.) Oglądałam setki razy ... za każdym płaczę ...
2. Zło [Ondskan]
3. Eksperyment
4. Słodki listopad
5. Pif-paf! Jesteś trup! [za końcową scenę.]
6. Pianista
7. Apartament (z Joshem Hartnettem)
8. Hooligans
zgadzam sie co do poważnej większości wszystkich wyżej wymienionych. Od siebie dodałabym może jeszcze "Droga do szczęścia", "Odmienne stany moralności"
"Wpadka" fakt...straszne zakończenie... przywodzi na myśl tragedie greckie.. nieunikniona katastrofa i takie tam...
1. Siedem Dusz
2. Crash - Miasto Gniewu
3. Przeminęło z Wiatrem
Joe Black dopiero dziś będę oglądał więc... :)
Większość z tych filmów, które zostały wymienione w ogóle nei kojarzą mi się z wyciskaczami łez (chyba coś ze mną nie tak xD)
Moje TOP 3:
1. 'Człowiek słoń'
2. 'Johnny poszedł na wojnę'
3. 'Edward Nożycoręki'
Pozdrawiam.
Moje wyciskacze łez:
Szkoła uczuć
Zakochana Jane
Titanic
Malowany welon
Zielona mila
Katyń
Marzyciel
Pamiętnik
Chłopiec z latawcem
Te 3 ostatnie zaliczają się do moich ulubionych filmów i jeszcze Forrest Gump, ale nie pamiętam, żebym na tym płakała
Pasja
Siedem dusz
Gwiezdne wojny - powrót Jedi
Dom nad jeziorem
...i parę innych.
I dodałabym jeszcze Za wszelką cenę i Jak w niebie, choć oba filmy są z innych kategorii
Moje top10:
1. gladiator
2. moulin rouge
3. przebudzenia
4. titanic
5. pearl harbor
6. bez granic
7. słodki listopad
8. joe black
9. podaj dalej
10. troja
hmmmm wg mnie
(kolejnosc przypadkowa)
Titanic
Gladiator
Zielona Mila
Benjamin Button
Moulin Rouge
Tajemnica Brokeback Mountain
Droga do Szczęścia
Joe Black
Łowca jeleni
Wybór Zofii
jeden i najlepszy "August Rush", nie wiem, jak to możliwe, że jeszcze nikt tego nie wymienił, a poza tym:
dom nad jeziorem
zielona mila
siedem dusz
płonąca pułapka
Dokładnie August Ruch, Titanic, Joe Black, Tristan i Izolda, Zielona Mila, Miasto Aniołów, Przeczucie, I że cię nie opuszczę, Niech będzie teraz, ostatnio oglądany: Przebudzeni
Chyba nikt jeszcze nie wymienił, ale:
W Pogoni Za Amy (Chasing Amy) świetny melodramat Kevina Smitha
jedyny film na którym płakałem to "zielona mila" ogladałęm go chyba ze 12 razy a z 8 razy na nim plakałem
Kolejność przypadkowa:
- A.I. Sztuczna inteligencja
- Edward Nożycoręki
- Upiór w operze
- Miasto aniołów
- Titanic
- Zielona mila
- Szkoła uczuć
- Tajemnica brokeback mountain
- Joe Black
- Marzyciel
- Podaj dalej
- Karol. Człowiek, który został papieżem
- Katyń
- Moulin Rouge
- Zakochany Szekspir
- Pamiętnik
- Pokuta
- Slumdog. Milioner z ulicy
- Szeregowiec Ryan
- Wróg u bram
- Terminator
- Sweeney todd. Demoniczny golibroda z Fleet Street
- ostatnie odcinki Prison Break
i pewnie płakałam jeszcze na wielu innych, których tytułów nie pamiętam :)
Wychodzi na to, że strasznie ckliwa jestem ... ;/
Nie przeczytałem wszystkich odpowiedzi [bo za dużo filmów się powtarzało xp], ale zdaje mi się, że mało razy padło 'Życie ukryte w słowach'. Pozdrawiam
Jak dla mnie to:
1. A.I. Sztuczna Inteligencja
2. Zielona Mila
3. Lista Schindlera
4. Katyń
5. Miasto Aniołów
Po tej piątce ciężko było wrócić do siebie...
Teraz jeszcze dodam : Wrogowie publiczni. Jak już mówiłam na forum o tym filmie, ludzie z seansu wychodzili w takiej ciszy, jakiej ja nigdy nie zaznałam podczas wyjścia z kina. Wszyscy zgodnie uczcili pamięć głównego bohatera.
O łzach nie wspomnę.
ciężko napisać mi to w akies ustaolenj kolejności, bo wzruszyły mnei tak samo mniej więcje, al eproszę :
1. Pamiętnik
2. Światełko w tunelu
3. P.S Kocham CIę
(wiem, że miały być 3, ale się tak nie da :P)
4. Szkoła uczuć
5. gniew oceanu
a dzisiaj będę ogladac własnei JOE Black.
pozdrawiam
moje ulubione to
1 BRAVEHART
2 FOREST GUMP
3 ZIELONA MILA
4 SZEREGOWIEC RYAN
5 Ciekawy przypadek Benjamina Buttona
6 ANGIELSKI PACJENT
7 T.I. SZTUCZNA INTELIGENCJA
8 UWIERZ W DUCHA
9 LEON ZAWODOWIEC
10 PIĘKNY UMYSŁ ( nikt nie wypisał ciekawe czemu)
11 PIANISTA
12 WPADKA
13 DOM DUSZ
14 USPIENI
15 BIALY KIEL
16 Cast Away -Poza światem koncowka w czasie deszczu dramat!
17 Morderstwo pierwszego stopnia
18 Sommersby
19 Za wszelką cenę
20 Życie jest piękne
mysle ze mogbym dodac jeszcze z 3 razy tyle dla zaiteresowanych!
1. Upadek Cliffa McGregora.
2. Człowiek, który nie chciał umierać młodo.
3. I znów zakwitną tulipany.
4. Zupa z kota.
5. Wszystkie większe muchy.
6. Puzzle pana Questa.
7. Jajka na twardo i cała reszta małych przyjemności.
8. Mój lewy but.
9. Jan Heweliusz Drugi.
10. Oddział SOAB.
Do tego sporo filmów z Chuckiem Norrisem i Stevenem Seagalem.
1 Gdyby jutra nie było(kal ho naa ho)
2 Forrest Gump
3 Veer i Zaara
4 Titanic
5 Joe Black
Moje to
1. Titanic
2. Joe Black
3. Zielona mila
4. Sweeney Todd
5. Tajemnica Brokeback Mountain
6. Romeo i Julia
7. A.I. Sztuczna inteligencja
8. Choć goni nas czas
9. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona
10. Co gryzie Gilberta Grape'a
11. Czułe słówka
12. Edward Nożycoręki
13. Podaj Dalej
14. Przetrwać w Nowym Jorku
15. Vanilla Sky
16. Upiór w Operze
17. Wehikuł czasu
I to chyba wszystko ; d
Pamiętnik
Siedem dusz
ciekawy przypadek Benjamina Buttona
Szkoła uczuć
Na razie nie pamiętam więcej.:)
teraz do głowy przyszły mi...
malowany welon
forrest gump
ostatnie odcinki six feet under - ale to serial, tak czy siak - wyciskacz
Titanic
Armageddon
Australia
Bodyguard
Mamuśka
Ostatni samuraj
Pianista
Sam
Uwierz w ducha
(kolejność losowa)
Forrest Gump
Wielki Błękit (wersja europejska)
Joe Black
Gran Torino (końcówka)
Choć goni nas czas
Zielona mila
Leon Zawodowiec
Armageddon
Między piekłem a niebem
Ostry dyżur S8E21(178)
Angel-A
Król Lew [ no jak byłem mały to w kinie ryczałem jak siemasz wiktor :D ]
i zapewne jeszcze parę filmów albo chociażby samych scen by się znalazło.
1.Grobowiec świetlików (najpiękniejsze, najsmutniejsze,najlepsze anime jakie kiedykolwiek widziałem)
2.Hooligans
nie wiem czy ktoś już wymienił, bo nie czytałam wszystkich odpowiedzi, ale dla mnie absolutną rewelacją jest "malowany welon" - polecam gorąco, a także "7 dusz" i "słodki listopad"
Czlowiek w ogniu!
dziwie sie ze nikt nie napisal "Człowiek w Ogniu" ,jak dla mnie koncowka powala i tak te wszystkie filmy co wymieniliscie (scena na moscie jak mowia ze sie kochaja i jak sie okazuje ze dziewczynka zyje i on sie poswieca).
1.Człowiek w Ogniu
2.Most do terabithii ,Zielona Mila ,Gladiator
Ale ogolnie ja nie placze na filmach ;)