Moim zdaniem jest to dobry film, najlepszy Resident Evil na wielkim ekranie (zaraz po animacjach jak np. Resident Evil Potępienie). Fabuła "Witajcie w Raccoon City" jest bardzo niczego sobie, wciągnąłem się podczas seansu i trochę było mi smutno jak zobaczyłem napisy końcowe, bo klimat z RE I RE2 zachowany (tak są różnice ale mimo wszystko nie przeszkadzało mi to za bardzo, sam grałem w parę Residentów w tym te co są tu ukazane i nie narzekałem, że Leon ma inne włosy, itd.) Naprawdę nie rozumiem jak filmy z Jovovich mają tak wysokie oceny, tak wiem RE 2002 i Apokalipsa to moim zdaniem niezłe filmy ale im dalej w las tym było gorzej. Czekam na kolejnego Residenta i planuje se kupić "Welcome to Raccoon City" na 4K Ultra HD. Dycha/10 może i za dużo jednak oceniam filmy które oglądałem i mi się podobały, krytyka mile widziana. Pozdro!
ps. wytłumaczenie mi dlaczego ludzie tego filmu aż tak nie lubią, przecież to jest krok w dobrą stronę!
Tak się zastanawiałem nad tą Twoja dziesiątka, przejrzałem Twoje filmy i w sumie dla mnie jasne... Jestes po prostu jednym z wielu użytkowników który operuje na skali podobało mi się to 10 albo się nie podobało i wtedy 1 albo nie oceniam. Dla was powinnien być zamienny sposób oceny jak na YT. Łapka w górę albo w dol bo wszystkie inne oceny nie istnieją.
To nie jest film na 1 czy 2 to fakt. Skrajne oceny dla niego sa dziwne. To nie jest jednak film który w jakiejkolwiek skali porównawczej powinien się choćby zbliżyć do 10. No ale dałeś też 10 postalowi więc...
No podsumowałeś mnie idealnie ;) Zgadzam się z tym, że oceniam filmy na te co lubię a na te co nie lubię. Wiem ten RE nie jest idealny, ale zdecydowanie nie zasługuje na 4 lub 5 bo film ten jest o niebo lepszy od poprzednich Residentów (z Jovovich na czele). Ciężko mi znaleźć różnicę pomiędzy filmami np. z 8/10 na 9/10. Ja nie patrzę na numerki tylko na to czy film/serial podoba czy też nie, a te numerki eee tam ja dobrze się bawię przy filmach z ocenami 2/3 na 10 (Sharnado), a nie lubię filmów co mają 8/9 na 10 (np. Dirty Dancing). Oczywiście te filmy co tak oceniam oglądam w kinie i mam na DVD lub BD (oraz 4K UHD).
P.S. Postalowi dałem dychę, bo film ma to samo poczucie humoru co ja. Uwielbiam czarny humor oraz mam z tym filmem miłe wspomnienia (oglądałem go za dzieciaka z starszym kuzynem a po seansie graliśmy w Postala 2, jezu łezka się w oku kręci).
W pełni popieram. Jedyna wersja która oddaje jakiś klimat z gry. Oprócz castingu oczywiście. Ale i tak jest nieźle. Mam nadzieję że będzie kontynuacja np. Nemezis.
Owszem. Ja jestem zdziwiony jak to dobrze wyszło. Oczywiście są pewne uproszczenia (dużo strzelania) ale postarano się możliwie jak najwierniej oddać atmosferę, detale widoczne w grach. Są tu charakterystyczne sceny bądź elementy jak np. ratowanie się nożami w przypadku zwarcia. Nawet Hunk na chwilę się pojawił.
Całościowo jest bardzo ok. Gdy zestawić tą produkcję z filmami aktorskimi to już w ogóle wypada (na ich tle) doskonale. Animowane są lepsze tylko one dotyczą wydarzeń po trylogii.
Trzy gry upchnięto w jeden film i to wszystko dobrze działa. Komisariat, sierociniec, a zwłaszcza dworek.
Nawet na casting nie będę narzekał. Może bohaterowie nie wyglądają jak postacie z gry... ale dali radę. Reszta filmu to wszystko dobrze nadrobiła.