Oto moja top lista:
1. Vera Cruz (1954)
2. W samo południe (1952)
3. Biały kanion (1958)
4. Pojedynek w Corralu O.K. (1957)
A jakie są wasze propozycje ?
1. Poszukiwacze
2. W samo południe
3. Rancho w dolinie
4. Naga ostroga
5. Rio Bravo (tak z sentymentu :P)
Ja też lubię "Nagą ostrogę" i "Rio Bravo", prócz tego podoba mi się czarno-białe "Bezkresne niebo" z 52 a z kolorowych np. "Ostatnia walka Apacza" z 54 i "Jeździec znikąd" z 53.