Jego praktycznie wszystkie filmy mają jakiś dziwny, tajemno0demoniczny nastrój z nutą melancholii i
sentymentalizmu, ma swój styl który uzależnia, wszędzie czai się erotyzm.
1.Drabina Jakubowa 7/10
2.Niemoralna propozycja 7/10
3.Fatalne zauroczenie 6/10
4.Niewierna 6/10
5.9 1/2 tygodnia 5/10
6.Lolita 4/10
Nie sądziłem że to wszystko jego... Same perełki. Co jeden to lepszy. Fakt że wszystko w jednym temacie, ale za to jaka jakość. Czekamy na kolejne filmy.