Które filmy Wheatleya uważacie za najlepsze? Proszę, wymieńcie je tu w kolejności od najlepszego do najgorszego.
1. High-Rise - 9/10
2. Free Fire - 8/10
3. Lista płatnych zleceń - 8/10
4. Down Terrace - 6/10
5. Turyści - 5/10
6. A Field in England - 4/10
- - -
*. U Is for Unearthed (The ABCs of Death) - 4/10