a tak w ogole-kiedy w tym kraju wyjdzie jego ksiąka GLAMORAMA...?szukam też bezskutecznuie filmu, którym niestety żaden łasy na kase dystrubutor nie wprowadził nawet do wypożyczalni...żenada
Zgadzam sie z przedmowcami. Swietny pisarz. Czytalem jednak tylo 3 jego ksiazki. Chcialbym wiecej, ale po polsku jest chyba jeszcze tylko Informers. Jednak z tego co poki co czytalem to tak:
1. Lunar Park 9,5/10
2. American Psycho 8/10
3. Rules of Attraction 7,5/10
Amercian Psycho wymiata :> przeczytałem tą ksiazke dwa razy, Opisy mordów są rewelacyjne:>, i sama psychika głownego bohatera, Księżycowy Park również mi się bardzo podobał, chodź na końcu książki tam napisał że to będzie jego ostatnia powieść:> , a jak się nie myle w 2010 wydał nową książke kontynuacje Mniej niż zero, mam nadzieje że kiedyś napisze 2 część American Psycho:) a Informers to jest zbiór opowiadań łyknełem go w dwa dni dość ciekawy:> najlepsze jest opowiadanie z dzieckiem co porwali. No i odloty godowy też szybko to przeczytałem, jak zwykle co w każdej z jego powiesci sex narkotyki :>, ale najbardziej mi się podobało American Psycho że wszystkich jego powieści.
zgadzam sie. Dla mnie absolutny mistrz. American Psycho czytalam 33 razy i wciaz, mimo ze znam ja prawie na pamiec, potrafi mnie zaskoczyc. Mistrzostwo !