Lista płyt Klausa Schulze, które najczęściej słucham:
Body Love 1977
X 1978
Dune 1979
Live 1980
Audentity 1983
Aphrica 1984
Live KlangArt 2001
Rheingold 2008
Niestety nie widziałem filmów, do których skomponował muzykę?.
Ktoś widział?.
body love to świetny album , "X" jest albumem genialnym - to co tam się wyprawia w Ludvig II Bayer , czy Fredrichu Nietzsche jest wspaniałe czasem myśle iż Schulze miał jakby duchową pomoc z zaświatów tworząc te utwory ... a jest jeszcze świetny Georg takl , czy transowy Frank Herbert ... kilka ostatnich krążków także uważam za dobre - fajne są też pojedyńcze utwory z Silver Edittion
ale na tym koniec audenitty to nie muzyka a dzwiękowa dokumentacja psychozy , africa to kopalnia muzycznego nonsensu ...a Duna jest bardzo słabą płytą
obecnie siedze ostro w starym Tangerinne Dream
A ja uwielbiam Timewind. Jak słucham tej płyty, zamykam oczy i widzę wysokie chude istoty z okładki, choć nieco inne, z długimi dziobami czy jak to nazwać, jak poruszają się w nierealnych krajobrazach, pustyniach, przy wielkich upałach. Albo lecą gdzieś w kosmos.