Ludovico Einaudi

8,6
1 164 oceny muzyki
powrót do forum osoby Ludovico Einaudi

"Primavera"

użytkownik usunięty

Że też fani muzyki klasycznej milczą. Jakże może tu być tak pusto i cicho?

http://pl.youtube.com/watch?v=qmxFAT581T4 - ten utwór jest absolutnie piękny.

Ja jestem fanką muzyki klasycznej i w przeciwieństwie do całej reszty milczeć nie zamierzam. Utwory Einaudiego bardzo mi się podobają, zwłaszcza "Primavera" (jest tak piękna! Ta kompozycja ABAB!!!) i "Le Onde" (bardzo w moim stylu - spokój). "Oltremare" sprawia, że uśmiech schodzi mi z twarzy i bardzo się zamyślam ale to nie znaczy, że mi się nie podoba. Podoba mi się szalenie. Myślę, że muzyka Ludovico Einaudiego nie prędko mi się znudzi. Pozdrawiam serdecznie wszystkich jego fanów.

użytkownik usunięty
Lisitsa

Przepiekne, barwne, nastrojowe utwory. Słucham ich od kilku lat. O samym kompozytorze dowiedziałem sie mieszkajac w Niemczech. Czesto mozna go usłyszec w Klassik radio. Ta muzyka wrecz piesci zmyzły...

Mi również bardzo podoba się ten utwór...

taak, ten utwór jest przepiękny :]
jak i cała płyta "Divenire"

Lov

Cała płyta jest po prostu nieziemska. zajmuję się muzyka klasyczną i nie wiem naprawdę jak inni fani tego gatunku mogą milczeć na tym forum. Zgadzam się z autorką/ autorem( nie doczytałam nicku)

arwena16

Utwór jest przepiękny. Pozdrawiam.

Primavera to wisienka na torcie cudownych utworów Einaudiego .
Osobiście polecam również Oltremare , Le Onde czy I Giorni.

Nie jestem znawca muzyki klasycznej ale ... Dzis odkrylem przy okazji mej pracy jego tworczosc. Jestem na tyle opętany jego muzyką że zbliza sie godzina 5 a ja slucham, koncert z the aroyal albert hall i nie moge sie oderwać. Był koncert w Chorzowie, że ja coś takiego przegapiłem. Niesamowite doznanie. Żadna płyta ostatnio nie zroniła na mnie aż takiego wrażenia. To może i smutne jak ktoś w innym poscie napisał ale dlaczegomten smutek powoduje ze mi sie paszcza cieszy i niesamowice sie przy tym odprezam ;)